Verbeteringen telefooncentrale
Het is zover!
We hebben een nieuwe “VOIP” telefooncentrale in onze huisartsenpraktijk. Het volgende is verbeterd ten opzichte van de oude telefooncentrale:
1) dat onze telefooncentrale na afronding van de werkzaamheden 7 binnenkomende/uitgaande telefoongesprekken tegelijk kan hanteren. Een forse verbetering van onze bereikbaarheid dus.
2) dat wanneer wij u bellen ons telefoonnummer zichtbaar kan worden in het beeldschermpje van uw telefoon. Dat is een verbetering ten opzichte van het “anonieme oproep” dat u nu te zien krijgt als wij u bellen.
3) de telefooncentrale is weer toekomstbestendig, ook wanneer KPN in 2019 stopt met ISDN telefonie blijft onze centrale gewoon functionneren.
4) en een aantal andere kleine verbeteringen.
Wij kijken uit naar een betere telefonische bereikbaarheid van de praktijk!
Bram Smits, huisarts
Debora Smits – de Vries, huisarts
Mede namens het team van huisartsenpraktijk De Ronde Tafel